Flatforum
Nyheter: Över 100 medlemmar! Registrera dig du också!

*
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem. September 10, 2010, 09:30:27

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ställer ni ut?  (läst 249 gånger)
Karoline
Valp
*

Antal inlägg: 14

Hemsida E-post
« skrivet: Oktober 09, 2009, 07:10:25 »

Det var länge sedan nån skrev här verkar det som, just om utställningar och så.

Vi har bara varit på en än så länge. Med sådär resultat Leende (smiley) Det var dock roligt och det är väl det viktigaste, och miljöträningen!

Men vi har tre inbokade, köping 25 okt, uppsala 31 okt och enköping 8 nov.

Ser man nån av er där? Leende (smiley)
Loggat

Jari
Champion

Antal inlägg: 209

www.stensro.se

jorpa67@hotmail.com
Hemsida E-post
« Svara #1 skrivet: Oktober 09, 2009, 05:38:32 »

Jag brukar ställa ut Boston men det är tackvare att Muskots uppfödare (Ragnhild på Kennel Almanza) ställer ut Muskot och då passar jag, läs min fru, på att ställa Boston. Jag har ju Muskot på halvfoder och då har vi kommit överens om att hon ställer Muskot och jag tar jaktbiten. Perfekt eftersom jag föredrar att träna hundar i jakt och viltspår. Dock har jag faktiskt blivit mer mer intresserad av utställningar då jag har varit på sådana på sista tiden.

Har inga inbokade utställningar denna höst men det blir desto fler nästa år då Muskot kommer upp i öppenklass. Han skulle faktiskt ha varit till Helsingfors till december men det sket sig pga att rabiesvaccinet inte blir klart föränns till årskiftet.

Jari
Loggat

Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS! Dilber MC Theme by HarzeM