Flatforum
Nyheter: Över 100 medlemmar! Registrera dig du också!

*
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem. September 10, 2010, 09:25:16

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jeanette och Zero  (läst 199 gånger)
Jeanette
Valp
*

Antal inlägg: 11

E-post
« skrivet: December 18, 2009, 06:01:55 »

Hej! Jag heter Jeanette och är 36 år. Jag har en flatkille som heter Zero och är snart åtta månader. Han har bott hos oss sen i oktober. Det är vår första hund och vi funderade länge innan vi bestämde oss för en flat. Han är jätteglad och otroligt snäll. Han älskar andra hundar och barn. Vår son är snart elva år och de har mycket kul ihop. Våra två katter är inte alltid lika lyckliga när han kommer farande och vill leka. De pratar inte riktigt samma språk!  Med glimten i ögat (blinkande)

Att skaffa hund har vi pratat om i alla år och nu har det äntligen blivit av. Nu är det svårt att förstå att man levt utan honom. Roligt att ha hittat detta forum också!

Många kramar från Zero och Jeanette
Loggat
Malin
MultiChampion

Antal inlägg: 324

Hemsida E-post
« Svara #1 skrivet: December 22, 2009, 11:41:30 »

Vad trevligt att ni har gått och blivit med flat!  Glad

Ni har verkligen lyckats hitta till rätt ställe, även om jag inte har flat (utan en tollare) så känns det som att alla har tagit emot en med öppna armar.
Man får många bra tips och idéer! Lycka till med er lill kille som ganska snart blir en stor kille.  Med glimten i ögat (blinkande)

/ Malin & Minja
Loggat

Jeanette
Valp
*

Antal inlägg: 11

E-post
« Svara #2 skrivet: December 22, 2009, 06:31:08 »

Tack!! Åh, tollare är så fina. Har en vän som har två stycken och de är underbara!!

Ja, han är inte så liten längre, väger 28 kg redan!

Tack för välkomnandet och God Jul och Gott Nytt År!! 
Loggat
Sara
Administrator
Veteran

Antal inlägg: 536

E-post
« Svara #3 skrivet: Januari 12, 2010, 09:49:05 »

Jag hälsar välkommen jag oxå!  Glad Ja, flattar är helt underbara. Min är snart åtta år nu och han beter sig fortfarande som är spoling...  Rullande ögon (ironi)

/Sara
Loggat

Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS! Dilber MC Theme by HarzeM